close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך לעזור לילד עם ליקויי למידה

מערכת שורשכד כסליו, תשפ22/12/2019

לכל אדם בכל גיל יש כישרון בתחום מסוים שבו הוא יכול לבטא את עצמו בדיבור או בעשייה בצורה המוצלחת ביותר

תגיות:
גם לכל אחד מהילדים בעלי ליקויי למידה קיים כישרון רק צריך למצוא מהו התחום הספציפי המתאים לכל אחד מהם, להתמקד בו וללמוד אותו. אין סיבה שילד בעל לקות למידה לא יהיה מסוגל להצליח למרות הלקות בנושא אשר מדבר אליו.

הכוונה מקצועית עבור ילדים עם ליקויי למידה
הבסיס להצלחת הפאן הלימודי עבור ילדים בעלי ליקויי למידה הוא הקשבה והכרת האישיות של כל סטודנט באופן מקיף ומעמיק כדי ללוות אותו מקצועית ולמצוא עבורו את תחום העיסוק המתאים לו ביותר מתך המגוון הרחב הקיים.

אנשי סגל מיומנים אשר מלווים לאורך כל הדרך את הילדים הללו,
מקשיבים להם, ערניים לכל נקודה ספציפית אשר עליה הם מדברים, בוחנים את ההתנהלות שלהם במצבים שונים ותוהים על קנקנם.

המטרה היא למצוא את המקצוע אשר אותו הם ילמדו על כל רבדיו ובו הם יפתחו עם הזמן קריירה מצליחה שהיא אפשרית גם עבור ליקויי למידה.

לאורך מסלול הלמידה הסטודנטים נהנים ממעטפת של תמיכה הן אישית והן מקצועית אשר מסייעת להם בהקניית הרגלי למידה, הנאה מהתחומים הלימודיים, פיתוח הסקרנות והחשיבה והתאמה אישית לכל סטודנט.

בחירת מסלול אישי של לימודים
הצוות המקצועי והסטודנט המעוניין להתמקצע בתחום כלשהו על פי הידע שלו בנושאים המייחדים אותו וקרובים לליבו, בוחרים יחד את מקצוע העתיד שלגביו קיימת הערכה שהוא יתאים לו מאד מתוך המגוון הקיים.

הידע הנרכש ולמידת המקצוע יוצרים מהפך בהתייחסות של הסטודנט כלפי היכולות שלו, הוא מתחיל להאמין במסוגלות שלו וגם הסביבה הקרובה מרוצה מאד מהשינוי התהומי שהוא מבצע אשר יוביל אותו לדרך חיים חדשה ומאתגרת עד קבלת תעודת המקצוע בסוף הדרך.

בתום מסלול הלימודים ולאחר ההצלחה במבחנים, הצוות המקצועי המלווה ילדים בעלי ליקויי למידה ממשיך לסייע להם על ידי הכוונה ועזרה במציאת מקום עבודה שבו הם יוכלו ליישם את כל תחומי הלימוד אשר למדו לאורך הקורסים.

תחומי למידה עבור ליקויי למידה
עולם רחב מאד של מקצועות נפתח בפני כל מי שמקבל החלטה כי זה הזמן ללמוד. כל המקצועות הם תחומים שיש בהם עבודה לאור הצורך שלהם בעסקים השונים.

בין היתר אפשר ללמוד לוגיסטיקה, גרפיקה ממוחשבת, אבטחת מידע, סיוע בעזרת בעלי חיים, טבחות, מקצועות גינון, רכיבה טיפולית, ניהול פרויקטים, גינון, עיצוב רב תחומי, תוכנה, אוטומציה, חינוך והדרכה שיקומית, צילום סטילס, אדמיניסטרציה ועוד.
ההיצע של הקורסים הוא רחב ואין ספק שכל אדם ימצא ביניהם את הנישה הספציפית שהיא הנכונה ביותר עבורו. כאשר לומדים תחום שמדבר אל הילד כמו לדוגמה עיסוק עם בעלי חיים, האהבה והידע משתלבים זה בזה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה